SPOSOBY I KOSZTY DOSTAWY
1. Przesyłka kurierska do 30 Kg
Kurierzy dostarczają przesyłki od poniedziałku do piątku w godzinach od 9:00 do 18:00 , kurier dostarczy zamówione zakupy w ciągu 1-3 dni roboczych od momentu nadania paczki . Koszt przesyłki wyliczany jest automatycznie po dodaniu towaru do koszyka .
Brak możliwości ustalenia indywidualnej godziny dostawy.
2. Przesyłka kurierska paletowa , waga powyżej 30 Kg
Przesyłki tego typu dostarczane są od poniedziałku do piątku w godzinach od 9:00 do 18:00 , kurier dostarczy zamówione zakupy w ciągu 1-3 dni roboczych od momentu nadania paczki . Koszt przesyłki wyliczany jest automatycznie po dodaniu towaru do koszyka . Towar wysoko gabarytowy dostarczany jest w możliwie najbliższe miejsce gdzie można podjechać samochodem z windą , kurier nie wnosi towaru do domu.
Brak możliwości ustalenia indywidualnej godziny dostawy.
3. Odbiór osobisty
Odbiór osobisty możliwy jest tylko po wcześniejszym złożeniu i opłaceniu zamówienia .
Adres odbioru:32-020 Wieliczka Ul. Narutowicza 24Godziny otwarcia magazynu Pn-Pt od 8 do 17 , Sobota od 8 do 134. WYSYŁKA GRATIS
Wysyłka gratis obejmująca wysyłki towarów objętych specjalną promocją na darmową dostawę dotyczy realizacji zamówień opłaconych tylko PRZELEWEM. W przypadku wyboru płatności : za pobraniem koszt transportu jest liczony według standardowego cennika.
PRZESYŁKA KURIERSKA - PROCEDURA ODBIORU:
Towar wysyłamy w nienaruszonych, nowych opakowaniach.
Niestety nie mamy wpływu na traktowanie przesyłki przez firmę kurierską lub pocztę.
1) Koniecznie proszę sprawdzić przesyłkę w obecności kuriera. Kurier nie ma prawa tłumaczyć się brakiem czasu.
2) W razie stwierdzenia niezgodności towaru z umową, w tym uszkodzenia towaru, proszę spisać protokół szkody w 2 egzemplarzach.
3) Na protokole proszę zwrócić uwagę na to, aby kurier zaznaczył zgodnie z prawdą uszkodzenia opakowania (należy wziąć poważnie pod uwagę wszelkie nawet niewielkie ślady na pudełku, bo często po mocnym uderzeniu zostaje niewielki ślad na pudełku a sprzęt ulega uszkodzeniu).Kurier powinien zgodnie z prawdą zaznaczyć, że była taśma firmowa, opakowanie było nowe, towar wewnątrz opakowania był zabezpieczony.
4) Jeden egzemplarz kurier zabiera, a drugi ma obowiązek zostawić u Państwa, pakują go Państwo wraz z towarem.
5) Jeśli kurier już odjechał, a stwierdzą Państwo uszkodzenie towaru prosimy (do 7 dni od dostarczenia przesyłki) zgłosić uszkodzenie przez infolinię firmy kurierskiej, aby wezwać kuriera na spisanie protokołu.
6) Po spisaniu protokołu prosimy o kontakt mailowy lub telefoniczny 697 956 985.